Ännu en fin dag!

Hej hej. Idag är solen också framme och smälter bort en massa snö så att man kan se lite asfalt och gräs. Så härligt! Det börjar närma sig sommar. Antligen.
Har igentligen inga stora planer för idag men jag ska nog försöka vara ute och röra på mig. Ska snart gå ut med Sigge och jag tror det får bli en lång promenad. Måste försöka piggna till lite för jag känner mig ovanligt trött.
Igår på eftermiddagen så började vi göra i ordning inför Trixas valpning. Vi fixade med bädden och skaffade lite mer plats för henne. det ser jätte mysigt ut. Valparna kommer att få det bra där tror jag. Jag tycker lite synd om henne nu för magen har börjat hänga så mycket eftersom att valparna flyttar sig neråt hela tiden. Skriver senare idag så jag har inte så mycket mer att säga.
pusspuss




Man ser det inte så bra men hon är verkligen jätte tjock! <3


haha lilla familjen. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0