Bilder.

Hej hej bloggen! Då har man klarat av första dan på skolan nästan helt felfritt. Känns ju lite sådär att behöva vakna tidigt varje morgon och komma hem runt fyra varje dag. Har varit jätte trött idag, eller ialf efter skolan. Därför hade jag sett fram emot att komma hem och inte göra någonting men då hade vi tydligen planerat att åka till Månsträsk (jag vet det låter jätte kul och för er som undrar vart det ligger så kan jag bara säga att det ligger i skogen :p) Nä men vi åkte dit för att min morfar fyllde år och hade nog känt mig ganska taskig om jag inte hade åkt. ja ja, när vi senare kom hem så fick alla panik av att byta rum. Ottilia (min lillasyster) ville byta rum med mig för att hon hade mycket mer saker än mig. Så då fick jag hennes mini rum och det känns inte så bra. Rymmer ingenting där och tapetrna är knallblå. Snyggt. Har dessutom ingen garderob så jag måste gå till ett annat rum och hämta kläder. Nä nu när jag tänker på det vill jag verkligen byta tillbaka. Jag gjorde det för att vara snäll men tycker inte att jag ska behöva lida för det :p nog om det nu för jag blir bara irriterad över att tänka på mitt "nya" rum så.
Sen tänkte jag också berätta en annan sak som jag kanske har nämnt tidigare. Jag ska jobba i helgen på arkus (en marknad i Luleå) och kommer då kanske att behöva ta ledigt på fredag eftersom att marknaden håller på för fyllt då. Har ingen aning om vad jag får i lön men jag har inga större förväntningar eftersom att jag bara jobbar i tre dagar.
Just det, nu kom jag plötsligt på vad jag mer skulle berätta och det var att nu på torsdag kommer vår klass (8cd) att vara med i en tävling som hålls i tekninkens hus i Luleå. Vi har lyckas ta oss vidare genom att svara på massa frågor om solen i nån klass tävling och då visade det sig att vår klass var bland det smartaste ;p hehe vi låter som plugg. Nä men iallafall så kommer vi då åka dit klockan 8.15 med buss och vara där hela dan. Det passar ju jätte bra för min del om jag nu ändå ska vara i Luleå hela helgen. Men det beror ju på om jag får ta ledigt på fredag men jag hoppas. ja det var nog allt jag hade på hjärtat idag och det blev ju ett ganska långt inlägg så jag stoppar nog där men vi hörs imorgon :)
pusspuss




Har dessutom hittat sladden till kameran så jag tänkte lägga in lite pics.



Kommentarer
Postat av: amanda

jag är kungen på singstar ;)

2009-04-20 @ 23:26:17
Postat av: Anonym

logga in på msn :p<3

2009-04-21 @ 16:29:47
Postat av: modeinlife

men självklart amanda ;p

2009-04-21 @ 18:05:59
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0