En fin påsk.

Hej hej! Hur har er påsk varit? Min har varit rätt så bra. Jag har åkt/kört en massa skoter. Det var super roligt men lite tråkigt i längden. Har kunnat vara ute massor oxå. Lite färg tror jag nog att jag har fått av all sol som har synts i påsk.
Kan ju berätta att jag var i Piteå igår. På det stället där vi tänkte vara förra veckan. Ååå! Jag längtar redan tills nästa gång vi ska dit men ni får inte veta ricktigt än vad det hela är om.
Jag kan också berätta att det är nu mindre än en vecka kvar tills Trixa ska få valpar! Så himla gulliga dom kommer bli. Hoppas att dom liknar Sigge ganska mycket för att dom ska bli maximalt söta. Ni läsare kommer få följa deras uppväxt såklart. Ska lägga ut bilder efter varje vecka, då kan man ju se hur dom växer. Bra va?! Tror att jag ska lägga till en kategori som får heta "Valpar" eller nåt.
Har varit hela dagen på vittjåkk med Ebba. Vi åkte skoter upp men vi hyrde skidor där och åkte hela dagen. Härligt härligt men farligt farligt. :p Hade inte så mycket mer att säga idag så.
pusspuss


Jag har tyvärr tappat bort sladden till kameran så jag kan inte ladda in några bilder. Ska lägga in dem så fort jag hittar sladden.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0