Filmen.

Hej hej allihopa. Haft en bra dag? Min dag har väl varit ganska bra. Lite seg och så men. Längtar ju tills imorgon och på torsdag! Torsdag vet ni ju vad det handlar om, den där klass resan. Men imorgon så ska vi spela in en film under hela förmiddagen så dels att vi missar flera lektioner plus att vi kommer spela in film! Det kommer bli roligt tror jag. Gruppen som jag är i kommer att spela in en skräckfilm. Hoppas att det duger men man är ju inget proffs precis. Vi ska använda min filmkamera men skolans band. Jag vet inte ens om bandet passar men jag ska kolla det ikväll. hade ju också tänkt att höra med polisen om man fick låna några polis saker sen men vi får se hur det blir med det. Jag hoppas verkligen att det blir bra och att vi hinner spela in alla scener. Måste också ringa till tommy idag och höra lite om hur det blir i helgen plus att jag måste hinna fixa allt inför imorgon. Tid behövs och det har jag inte! Ja som ni kanske förstår så har jag lite att göra så jag får nog sluta nu.
pusspuss





I nästa inlägg så looovar jag att berätta varför jag lägger ut bilder på den här
hunden men jag tror nog att de flesta fattar. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0