Grillning =)

Tjoo, nu har jag lite brottom så jag skriver snabbt nu bara. jag och Elina ska äta strax så vi får i oss något. För min del blire fläskotlett och potatis sallad. Gott :) Sen så ska vi dra till Markus och grilla lite annat och sånt. Det blir kul kul. Jaja, ska börja grilla snart då passar jag på att göra mig i ordning men det blir inga snygga kläder för dom kommer ju bara börja lukta rök så. Ha det!
pusspuss




Har ju vart en sväng förbi papps och sett på sötnosarna och dom verkar må bra. Hunden som vi döpt till Svea har öppnat ögonen och dom är alldeles knall blå! Jätte gulligt. Lite pics på dom kommer här. Dom är ca 1,5 vecka nu :)



Allihopa i en hög :) söta<3


Nu är det bara en enda tik kvar att tinga. Alla andra kommer till bra hem :)


Kommentarer
Postat av: hanna

nååh så himla söta :D

2009-05-01 @ 14:37:24
URL: http://enlewaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0