Jobb jobb jobb

Hej hej allihopa! Gud vad jag har varit duktig i helgen. Jag har ju jobbat tre dagar i streck  ca 11 timmar varje dag. Men det var jätte kul trots det och dessutom får jag ju pengar för det. Jag blev tillfrågad att jobba på samma ställe på två veckor igen. Bara det att det då är i skellefteå på vår mässan. Det är ju ingen vanlig cafeteria utan en mäss-cafeteria, eller vad man nu ska säga. Fick ialf ihop ganska bra med pengar. Det blev 2550kr för en helg och det är bra. Jag slipper ju skatta för den lönen också så jag får ju behålla hela summan. Kommer vara rik rik rik till i sommar om jag inte hinner göra slut på alla pengar i london dvs. :p men det tror jag ju inte att jag gör för jag ska verkligen försöka att inte köpa allt jag ser. har lite mer att säga sen men jag ska äta nu så jag skriver sen.
pusspuss





eftersom att mässan var i Luleå så sov jag i en camping stuga med tre
män. Kul... :s



inne i mäss hallen där allt var.



lite av fikat som jag har varit med och sålt. :)



Mikaela som jag jobbade med och lärde känna. Vi ska jobba tsm i
Skellefteå också. Hade ingen annan bild så det fick bli den här men hon
gör någon jätte konstig min.. hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0