Kjol och armband

hej hej! Haft en bar dag? Det har varit en sån där pepp dag i dag. Alla har varit glada och humöret har varit på topp. Härligt. Efter skolan så satte jag igång med min kjol. Jag hade tänkt göra om den lite för att den ska bli trendigare. Först så klipte jag bort fållen längst ner och jag ska nu bara göra den lite sliten med massa verktyg och sånt. Tror det kommer bli ganska bra. Har också varit och köpt olika armband idag. Det var jätte snygga färger, Rosa, blå, grön och gul. Super snyggt till sommarn! Roligt med färg också. Det var riktiga fynd jag gjorde eftetrsom att armbanden inte var dyra och kljolen hade jag sen tidigare så. Har inte kostat många kronor.
Har föresten nyss kommit hem efter att ha varit med Minna och Elina. Vi for på samhället och gjorde några ärender. ;p Nu sitter jag och pluggar medans jag väntar på att andra avenyn ska börja men jag tror att jag bara ska läsa nån sida i boken till och övergår till sofis mode. Har sagt det förr men säger det igen, I love it!
pusspuss





Den är inte riktigt klar än. Ska nöta den mycket mer. Kommer nog bli snygg.
Sömmen som jag har klippt bort kan man ha som ett hårband. Jag provade
och det såg faktiskt bar ut. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0