London here I come!

Hej hej. Nu kan jag berätta den glada nyheten som jag tänkte avslöja. Den 3-10 juli så ska jag till London! Så himla kul. Nog för att jag har varit där tidigare men den här gågen ska vi bara vara där för att fara på massa turist ställen och åka london eye. Jag kommer självklart att gå på stan också. Dom har så mycket där att det kommer bli slut på mina sommarjobbs pengar. Apropå sommar jobb så kommer jag nästa helg att jobba lite. Ska jobba på arkus som är en stor mässa i Luleå. Kommer då att jobba i ett fik och sälja fika, servera och diska. Kommer nog inte bli så tråkigt hoppas jag.
Från det ena till det andra så sa Malin nyss att Trixa kommer nog att fåvalparna redan i natt! Jag hoppas att allt går som det ska och att Valparna mår bra. Så spännande! Känner att det här inlägget inte blev så sammmanhängande men hade så myckat att berätta. Ha det tills sen!
puspuss





Blir nog mycket shopping


London eye. Jag kommer dööö! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0