Lördag!

Godmorgon älsklingar. Idag är det lördag om någon har missat det och det betyder fest ikväll! Är inte så pepp nu men det kan bero på att jag nyss har vaknat, hoppas jag. :p Jag måste ta på mig lite normala kläder och sen ska jag ut och gå med Amanda en sväng. Måste bränna lite fett... hehe. Men innan det så ska jag träffa Bea och Hanna för att fixa lite saker. Efter det så ska jag hem igen för att duscha mm. Så ikväll blire fest då! Men jag skriver mer senare också. Kan berätta att jag har en glad nyhet att berätta! Men den får ni veta lite senare.
pusspuss



Hade inga bilder från igår. eller jag har bilder bara inte hittat sladden till datan än.







apropå fest så hittade jag snygga klänningar perfekta att ha på fest på både monki och på topshop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0