Lyckat?!

Hej hej. Guud vad trött jag är men ändå vaknade jag sju i morse! seriöst. Det var ingen som väckte mig eller nåt sånt men jag kunde bara inte somna om. Helt sjukt. Lär ju inte kunna stiga upp så tidigt i morgon när det behövs då. :p Gårdagen blev väl bra men absolut inte perfekt. Jag och Elina gick hem ganska tidigt igår. Det blev lite tråkigt där mot slutet och jag var då inte på humör att fortsätta festa så.

Hade tänkt berätta ytterligare en glad nyhet. Igår vid fem tiden så gick Trixas vatten! Ja ni läste rätt. Igår fick Trixa 5st valpar varav 3st tikar och 2st hanar! Det hela tog närmare tre timmar. Jag brukar inte tycka att nyfödda valpar är så söta direkt men det tyckte jag faktiskt. Dom måste läkta på sigge ;p Idag ska vi försöka se vem vi ska kalla vad och lära oss vem som är vem också. En liten utmaning blir det nog. Malin har redan döpt en till Gant och Jag och Ebba har döpt en till Diva. :) Ååå vad dom är söta. Trixa var och är jätte duktig. Hon har tvättat valparna och bitit bort navelsträngarna. Usch, det var lite äkligt men det måste ju göras så. ja ja det verkar gå jätte bra för henne och det är ju super.





Dom små söta! :D



Åh! Jag är redan kär i dem. :p








Kommentarer
Postat av: agnes

Ååh, vad söta! ^^

2009-04-19 @ 22:12:17
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/
Postat av: modeinlife

Jaa! visst är dom :p

2009-04-21 @ 18:05:25
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0