Min prao.

Hej hej. Nu hade jag tänkt att skriva om hur min prao har varit och vad jag har gjort och köpt mm. Det började med att jag och Elina skulle vara i Piteå då och praoa. Vi bodde hos Annelie i hennes lägenhet. Det gick superbra att åka dit. Vi hade jätte stora väskor med oss båda två så de tog upp väldigt stor plats i hennes lilla bil. Men allt gick enligt planerna förutom att bussen var lite sen. Efter att vi jobbat klart så gick vi och handlade på coop det vi behövde för både fika och middag. Allt som vi handlade blev drygt tvåhundra. Vi försökte vara lite ekonomiska men det var ändå ganska dyrt bara för en vecka. Jobbet gick bra för oss båda och på Torsadagen var det vår tur att gå på stan en stund. Det var tjejkväll i Piteå och affärerna hade vissa erbjudanden och sånt så jag, Elina och Agnes gick på det. Jag köpte dessvärre inget men det fanns mycket snyggt. Lite trångt var det ju men roligt ändå. Sista arbetsdan var Fredagen och innan jag slutade skulle jag köpa ett par skor dels för att dom hade fått in massa snygga och dels för att jag skulle få procent på mitt köp. Då fick jag veta att jag hade fått skorna som jag då hade tänkt att köpa! Jag blev jätte glad för dom var ju ganska dyra. Jag hade också tidigare fått ett annat par skor som varit på rea. Ett par tygskor fick jag också med på "köpet" eller vad man nu ska kalla det. Det var kul och både jag och elina hittade fynd som var snygga.

Under helgen åkte jag hem och var med Bea rätt mycket eftersom att brudarna jobbade under basket DM som hölls i Arvids. Vi kollade på några matcher och sen var vi med cissi ett tag. Vi hade roligt och träffade massa personer.

Under den här veckan har jag ju då varit utanför Piteå på ett stall med Hanna N. Vi har bott hos de som äger hästarna och stallet. Det var mycket trevligt men lite jobbigt med alla barn som ville vara med oss hela tiden men söta var dom ju då. Jag har ju berättat lite om det så. Det har gått jätte fort dom här tre dagarna i stallet och det hade kunnat vara lite längre men. Jag är ju släkt med dom så jag kan ju åka dit och hälsa på. nä men hade inte så mycket mer att säga om det så.

Ska strax se en film. jag är helt slut för det tar på att vara i ett stal hela dagarna. I påsk kommer jag att vara i stugan och åka skoter tro jag. Hanna ska följa med i nån dag så helt ensam kommer jag inte att vara. Kommer ju inte kunna blogga då heller men skriver sen. Hehe som vanligt. Nä men jag har inga pengar på mobilen heller så det går inte att gå in på internet där. Men ni förstår nog. Skriver ju imorgon ialf. Ha det bra till dess!
pusspuss



Under den första prao veckan. Rummet är  personal rummet på Wedins.
Den lille killen heter Kristoffer och är Annelies barn :)



Litet smakprov på helgen :)



Bilder från satllet. I mitten är den hästen som hette Silvester- Sille. Min favorit! :p



Sakerna som jag köpte. Jag köpte också en randig herr tröja från hm men den
har jag hos pappa så den visas lite senare. Hårprodukterna är från proffs sortiment
och den ena heter "Dry shampoo" och den andra heter "Ocean mist" dom var jätte bra.
Ialf "dry shampoo" men det andra har jag inte provat så mycket än. Blir till sommaren det. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävligt snygg tjej, hon med elaka ögonen, ha du hennes msn (A)(A)(A) HAHAHAHA, så ful ;) <3

2009-04-09 @ 15:57:38
Postat av: modeinlife

haha aa. Jo, hon är riktigt snygg :p hehe

2009-04-13 @ 17:11:47
URL: http://modeinlife.blogg.se/
Postat av: hannanilsson

kul hade vi då! Har du nån bild på Barre? :P

Men snacka om jobbigt, stundvis iaf..

Haha xd, Tack för den bilden!;) <33

2009-04-13 @ 18:08:54
Postat av: modeinlife

Ja det var jätte kul ju! :D nä hade nog inte det men jag ska kolla ifa.

Bilden är ju jätte snygg, jag fattar inte vad du menar ;p

2009-04-15 @ 19:20:26
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0