Morgon trött.

Godmorgon allihopa. Sovit gott? Har nästan nyvaknat och känner mig lite pömsig. Igår så var jag ju med Hanna<3 och vi försökte ladda ner Twilight (den med bra kvalité) men det ville inte riktigt funka för oss så vi har rensat en massa gammalt på datorn och lyckats få plats med hela filmen. Jag måste köpa ett bättre minne till den. Det rymms inte så mycket tyvärr då det är en bärbar dator. Blev tvungen att ta bort picasa tre för ett tag sen när jag skulle ta hem någontig. Ja ni fattar vad jag menar.
Vi ska strax gå och fika jag och Hanna. Vi ska lyxfika :p eller typ. <nej men nu börjar jag bli hungrig när jag snackar om mat ;) men vi hörs senare under dagen!
pusspuss







Så braaa! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0