Rent ska det vara.

Hej hej. Har nu varit ute på en riktigt lång promenad med Sigge. Eftersom att det är så slaskigt och grusigt på vägarna nu så blev han jätte skitig överallt så direkt då vi kom hem fick han bada. Hehe han var jätte söt! Han ville verkligen inte bada och det såg lite roligt ut när jag sen skulle torka honom med handuken för då såg det ut som om han skämdes jätte mycket, stackarn. Men ska man bli fin så...
Nu ligger han bara och sover för jag tror att allt blev lite för mycket för honom. Är hemma själv för pappa och några gäster som vi haft har åkt med skotrarna,Malin är på jobbet och Ebba är med en kompis. Skööönt. Ska städa lite och hålla på. Sen ska jag nog in i duschen ett tag och senare ikväll ska jag vara med Hanna<3 Men hon hade först träning så det blir nån gång efter åtta. :) Jaja, känner mig själv lite trött så jag ska faktiskt ta och göra en smoothie liknande sak (om jag klarar det vill säga. :p)
pusspuss













Hittade den här på topshop. Visste ni att man ser smalare ut i
blå färger förresten och tur är det eftersomatt turkos är en hit i vår. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0