Snabb information.

Hej hej. Det var ju ett tag sen som jag skrev på bloggen senast. Jag ska ju berätta lite om min prao men den är inte slut än så ni får vänta ett litet tag till. Jag känner mig lite tråkig men jag tänkte bara att det skulle vara bättre att skriva om allt sen när det var klart istället. En sak kan jag berätta i det här inlägget. Datumet för när Trixa ska ha valpar är satt och det blir runt den 21 april så det är inte länge kvar nu. Skriver från Ingelas dator om ni undrar förresten. Imgela är hon vi praoar hos. Hon har ett eget stall där hon tar hand om travhästar och jag har redan en favorit bland allihop. Han heter Silvester men han  kallas för Sille. Han är jätte fin och snäll. Nä men nu börjar andra avenyn så jag och Hanna ska gå och se det ett tag men vi hörs senare!
pusspuss





Dock inte den hästen. Sille är mycket snyggare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0