Stekar dag.

Hej hej alla glada. Så härligt att solen är framme. Det är en riktig stekar dag idag. Ska försöka röra på mig i dag så att jag tränar upp konditionen tills dess att jag ska plantera en hel månad. Plus att jag måste bränna lite kalorier. :p Blir ju alltid roligare när det är fint väder och så där. Sen så kom mamma idag med massa kläder sen i somras och lite annat som jag ska kolla igenom. kanske hittar nåt användbart eftersom att förra sommarens mode inte skiljer sig från förra så. Ja men om jag skulle börja fundera ut hur jag ska röra på mig och vart jag ska nån stans där det inte är så mycket folk. 
pusspuss





Igår så köpte jag föressten dom här resväskorna så att jag rymmer allt jag
ska ha med mig till trollhättan plus det jag köper om vi får fara till stan. :)



Har också gjort ett litet smink ställ som står på mitt rum. Lite enklare än att
ha allt på toa om nån behöver den. ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0