Till final, 8cd!!!

JAAAA! Vår lilla klass vann hela regions finalen! Det hade inte gott utan allt stöd vi har haft men vi tog hem det och det känns så jävla bra! Jag, Elina, Ronja och Bea började lipa, så glada blev vi. Vi var faktiskt värda det så som vi har kämpat. Vi vann ett jätte bra pris. Vi vann massa pengar (67 500!) till en resa till Trollhättan som äger rum  den 17 maj och vi blir borta en vecka. Vi åker en söndag med nattåg så jag, Elina, Amanda och Bea ska dela på en hytt. När vi kommer fram så tror jag att vi skulle bo där på ett hotell i nån dag. Våra lärare sa att vi kanske skullle åka till Liseberg en dag och roa oss. Det kommer bli jätte kul! Jag är både stolt och glad över vår klass. Det låter kanske lite dåligt det här men jag tycker att bara få fara till Trollhättan och att ta sig till final är vinst nog. Jag menar visst hade det varit roligt att vinna allt men jag är super nöjd som det är nu så det spelar ingen roll då om vi kommer sist där. Ja ja, tänkte bara säga det och jag hopppas att ni önskar oss lycka till :p
pusspuss





Vi åkte buss från Arvids kl 08.15


En liten del av vår klass


Vi höll först till i ett rum för att göra oss klara.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0