Att handla till imorgon?

Jaha, så var det dags att fara på utedag med vår klass imorgon... Kul. Hehe nja vet inte. Vi har röstat och kommit fram till att vi ska på gamla prästgården och leka typ. :p sen skulle vi ta med oss fika och sånt där så jag och mamma ska fara på konsum strax. :) lär väl bli en godispåse och en chokladboll eller nåt. Yummie..

Vad har jag gjort idag då.. Ja har typ varit med Bea hela dagen och vi har flummat oss som vanligt. :p vi har ju sjukt konstig humor alltså ;) Gjorde en video som ni inte lär få se. Haha! Jaja nog om det. Har väl inte hittat på så mycket annat än men ikväll blire väl datan lite till och chilla. :) Mysigt mysigt.

Vad tycker ni om min header då? Ful va... Haha ja men som sagt jag var ju inne i nån fas igår kväll tror jag så kommer mest troligt byta när jag har fixat en snygg en. :)
Ha det gött så länge då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0