Blev ingen tågresa..

Tjo hej, igår så blev det ingen tågresa för mig och minna som planerat så vi åkte ut med Linnea och sara till trollforsen. Vi grillade och så skulle minna och linnea prova fiska men det gick inte så bra. Ingen fisk. :( gvi var där ett trag och åt korv och hade med oss dricka. :) mysigt mysigt. Så det blev en ganska bra kväll trots att vi inte åkte ånglok.

Vaknade hos minna i morse, ja jag sov där, och blev tvingad upp för dom skulle till stugan hon och linnea. :p haha nä men det var väl bra att dom väkte mig... antar jag. Sen idag har jag varit i stugan ensnabbis och nu sitter jag här hemma och funderar på hur jag ska göra ikväll. Jag kanske ska till Talludden men jag vet inte om jag orkar fara den här gången utan om jag far näsat gång det är. Och sen om jag ine ska fara så ska jag typ åka ånglok idag istället. Men vi får väl se.
pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0