Blev ju lite pinsamt...

Hej hej godingar ;p

Gårdagen blev väl lyckad till en början men sen spårade allt ut. :) Det började med att det bara var vi tejer hemma hos mig men efter ett tag så började folk komma och det blev ganska fullt hus tillslut. Vid elva tiden så kom hannas mamma förbi så vi skickade ut alla och sen satte vi oss ner och prata typ. :p Det gick då bar sm tur var men lite pinsamt att skicka ut alla.... :d

Ida så har jag sett film med hanna och vi pratade lite också. :) Så imorgon är det dags för skola igen.... Känns lite jobbigt men jag har ju längtat så. ;p får väl ångra det nu. Nu blir det att längta till alla super korta helger framöver.... Jaja, måste väl fixa det. :)  nä så nu håller jag på att förbereda mig. Har inte gjort ett piss igentligen så får väl göra det nu då. .)
pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0