Det blev ju en liten överaskning ;)

Hej hej, mår ni bra? Turligtvis jag också ;p

Eftersom att jag var sjuk igår så orkade jag inte vara med någon igår kväll så då for jag med Mamma och co till avaviken. Ni vet där det inte finns nån teknologi, hehe, Men vi åkte ganska sent och kom hem vid två. Så nu väntar jag bara på att hanna ska komma tillbaka från backen så ska jag träffa henne. :) Är lite oklart hur det blir ikväll men det löser sig nog. :p

Den lilla överaskningen fick jag igår. Jag pratadet med pappa igår eftermiddags och då sa han att om jag kom förbi så skulla jag få en överaskning och nyfiken som man är så blev jag ju tvuúngen att komma förbi. När jag gick in i pappa och malins sovrum så möttes jag av en jätte gullig liten kisse. :) Hon är tretton veckor och heter Tikaja, super söt är hon. Har inget kort på henne än men kommer upp snart. Tar en bild från google på hennes ras.
Men det är inte säkert att vi kan behålla henne om Sigge inte kan vara i samma rum som henne men man hoppas ju. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0