Dött som i Graven här...

hehe hejs. :) Har varit ganska död på sistone men har inte haft något speciellt att skriva om. :p eller ja,..
Kan ju berätta lite om vad jag har gjort i helgen som varit och veckan. :) Har varit ganska mycket med bäst Hanna<3 och bara tagit det lugnt. :) mysigt... Sen har jag varit på präst bärget men Robert, Erik å så hanna som följde med mig. :9 Träffade massa personer där. Sen igår så var jag med Tjejerna i amandas stuga i Gullön eo eo... (hahah ni som fattar vet jag menar med eo) Det var jätte trevligt, Tack tjejer för en bra kväll ;p

Tillbaka till idag då. Ska till frissan klockan 13.00 och göra massa saker. Slinga och allt vad det var ;p Får väl se hur det går :) Lägger väl in nån före och efter bild. Iallafall efter ;) Ska ta och göra lite mat nu och sen bär det väl av tror jag. :)
pussohej




Kommentarer
Postat av: minna

jag ska till frissan på fredag kl 13.15 ;)

2009-08-19 @ 17:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0