Första dagen i 9:an!

Tjoo hejs. :) Hur var er dag?
Var ju första skoldagen för mig efter sommarlovet och det var intressant. Kändes riktigt bra faktiskt och det är ganska härligt att gå i nian. Men sen är det ju det här med att välja gymnasium efter grundskolan och det är ju den svåra delen. vad ska man satsa på. Något som man vill gå men som man inte känner att man kanske inte kommer vilja satsa på sen, eller ska man välja något inte lika grundläggande men något sm man känner att det finns möjlighet att býgga vidare på. ja ni fattar, såna vanliga frågor helt enkelt. .:) men det löser sig väl. det brukar det ju göra....


Annars har det varit super. Lite överdrivet mycket smittskydds grejs i cafeterian om ni frågar mig men man överlever väl ;p har inte så mycket mer att säga. Så jag lämnar er med det. jag ska ut en tväris med mamma och handla, sen blir det dollar för att kolla om nå pennor och sudd mm. Skolans Åtta pennor brukar inte direkt täcka en hel termin så...
Pussokram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0