Helgbloggning framöver. :)

Tjoo, Harinte varit så aktiv på bloggen på ett tag och jag har funderat på att börja helgblogga bara. Alltså bara skriva blogg på helgen. :) Jaja får se hur det blir me det.

Igår så var jag med Bea och vi fick nåt tok för oss och åkte iväg på en moppe tur ;p haha ja vi kom hem kalla och stela. Bea hade typ nå knölar under fötterna och mina var så svullna så att jag knappt kunde gå. ;) inte så roligt nej... Sen var vi inne i lägenheten resten av kvällen och så kom Roger och Anton förbi först och sen eftér ett tag så kom Minna också :) Ja så jag, Bea, Roger och Anton sov i beas lägenhet. Blev det nå varmt på morgonen då? Eh joo.. Jajaj så kan det gå. nä men idag har jag väl inte gjort så mycket utan bara varit och gått lite med hundarna och hälsat på farmor. Sen skulle jag kanske ligga och sola men Bea och Johanna men då börja det regna så det vart ju inte. :) Får väl se vad man hittar på ikväll då. :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0