Luleå idag :)

Hej ni underbara. ´:) Ja då har man hunnit vara en dag på stan igen. Blev Luleå eftrsom att vi slapp åka buss då så det blev ju typ två hundra kronor billigare. :) Hittade inte så mycket som jag hade tänkt men visst blev det lite fynd och nödvändiga inköp. :) Köpte bla en parfym. Det blev "Brittney Spears Believe". Fick beslutsångest så hanna fick hjälpa mig, sötnos ;p Nä men annars har jag inte gjort så mycket idag.

BTW så har jag borta min telefon (har letet hela kvällen men den kommer väl fram nån gång) Känns lite sådär tomt utan den. Kan ju inte få tag på nån typ. Ja så om ni vill något så får ni väl ringa hem till Dads place...




Kommentarer
Postat av: minna

ska du vara hos din pappa nästa vecka också?

2009-08-21 @ 00:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0