Match ikväll

Ikväll så har tjejrna match och jag och Agnes hade väl tänkt fara och titta lite. Om jag orkar men jag har ju inte sett nån annan av deras matcher så jag kan väl offra mig då.

Då ska jag passa på att fråga om inte några av tjejerna vill fara till Malta på träningläger grejs. Det är typ komunen som fixar det och dom kommer att få bo hos en familj som är från malta. Det är typ något utbytes grejs. man byter kunskaper med andra ungdommar från Malta. Har fått i uppgift att fråga om det är nån fotbolls brud som vill fara. Dom behöver tjugo stycken allt som allt. Killar också så klart. Dom vill helst ha med tio tjejer och tio killar. :) Blir väl spännande antar jag. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0