Tre veckors semester

Åhhh! Så skönt att vara hemma. Har haft fruktansvärd hemlängtan dom sista dagarna nu. Men nu är men här och håller på att fixa i mitt rum så att det blir klart nån gång. :) har ju hunnit vara på ikea också så då har man nya saker dit in också. :) Härligt ;p
Nja men jag vet att jag inte kommer orka skriva allt som jag har gjort men kan väl nämna nåra saker. :) Få se vi var på kålmården, (mest för mina systrars skull men det var ganska kul ;p) vi har sovit på en jävla massa campingar och vi har varit på stan en hel del... haha vi har sammanlagt åkt 400 mil. Kul ;) Kan ni fatta hur skönt det var att lägga sig i sin säng inatt då. :) Har inte tagit så många intressanta bilder men kan lägga in massa sen från kålmården. :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0