ÄNTLIGEN klar med allt plugg för hela höstterminen!!!

Känns undebart att kunna slappa nu i några veckor utan en massa skit på hjärnan. Eller okej, visst jag har en franska läxa som ska göras men den klarar jag med det plugg vi gör på skolan. Det sista viktiga vi har kvar är till imorgon då vi har ett svenska prov om författare. G-prov är det dessutomså det känns ändå chill. :)

Längtar bara till helgen nu eftersom då är det bara en vecka kvar av SKOLAN sen är det helg i tre veckor!!! Yeee ;p
Kommer se till att få mig lite sömn då också, vilket är mycket nödvändigt... Har sovit väldigt lite på senaste...  Inte bra!

Ska nog försöka, observera försöka, gå och lägga mig efter ett till inlägg. :)
Sovgott sötnosar!



Här har ni några julhälsningar och fina kort från Modeinlife!





















Hahahhahah, jag DÖÖÖÖR!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0