Fredags mys ikväll

Vad har ni underbara läsare för er ikväll då? :)

Jag hade då tänkt se bio med Bea. :) Får väl se om någon annan vill följa men bara det som är planerat iallafall. :p
Har haft en lite konstig fredag. Har varit på ett lite underligt humör som jag inte riktigt kan sätta fingret på om det är bra är dåligt. Jobbigt ;) Fast då kan jag ju kanske utesluta dåligt humör eftersom att det är Freeeedag! Måste vila upp mig i helgen eftersom att det är en jobbig vecka som ligger framför mig. Massa prov och inlämningar. Usch! Jaja, ska ta och helgstäda lite nu och sen bär det väl av mot bion efter maten. :) Hejs!




Den ska ju vara bra så vi får se ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0