Lördag - betyder helg på riktigt!

Godmorgon sunshines!

Har en chill dag idag med data surfing och tv tittning. Laddar upp för ikväll då det är Mega Rock på medan. Kul kul. Skulle gå dit med Bea kanske men vi får se. :) Hanna ville också följa. Det var ett tag sen jag var med henne på en helg så vi se till att umgås nu när hon är ledig från allt. :) 

Igår så var jag på capsicum och åt Thaimat med Hanna. Det var super gott. :) Sen så mötte vi Sten och kalle vid ica och gick hem till moi... haha vi så Borat, så jäkla rolig film! jag dör seriöst. ;) Nä men vi hade trevligt. 

Vad gjorde ni igår då? hade roligt som vanligt eller?


ps. skriver mer om Lucia uppvisningen som vi hade i kyrkan igår senare idag. ds



Nice, hehe :p




Update: Kom ju på att jag inte har någon usb kabel till kameran så tyvärr kan jag inte lägga upp några luci bilder. F*ck!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0