Plugg heeeela veckan!

Nooo, nu har vi tyvärr kommit fram till den veckan på höstterminen som det är allra värst att leva. Visst humöret är på topp och det närmar sig lov men alla dessa PROV!

Hinner knapt med att leva känns det som. Nä men serriöst, ikväll har jag att plugga till ett so prov som jag har imorgon, idag hade jag ett Kemiprov, på onsdag har jag ett Svenska prov. Sen har jag en engelska bok som ska vara redovisad och klar plus en inlämning till det och som om inte det vore nog så har jag en diktanalys, en GYMPALÄXA(!?) och massa luciasånger att träna in till på fredag...
Hur sjukt är inte det?! Så nej, jag kommer inte ha tid att blogga annat än just nu. Så nu kommer alla inlägg på en gång.... ;p




Ungefär såhär (eller nä) exakt såhär känns det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0