Ännu en vecka!

Ja! Nu har den äntligen kommit. Min favorit tidning, Sofis mode. Jag läser den varje vecka och skulle nog kunna tidningen utantill om jag bara ville :p Nu kommer det bli läsning för min del.
det var skönt att sluta lite tidigare idag så att man kan ta det lung och få lite tid för sig själv..
Btw!
Ikväll så är det två bra program på tv, Andra avenyn och top modell. Man kan sammanfatta det med att tisdag är en riktigt härlig dag. Funderar på om jag ska ta ledigt imorgon och följa med Mamma till Piteå? Låter väldigt lockande eller vad tycker ni? :)
Känns som om jag missar väldigt mycket från skolan den här veckan men det kan inte hjälpas. Får väl ta igen det sen fast då får jag ju dubbelt arbete i för sig. Åhh, vad jobbigt det blev nu när jag tänker på det.
Ska läsa sofismode nu och sen ska jag nog rensa i min garderob lite. Måste få bort klädre som jag aldrig använder...
pusspuss





älskar den! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0