Anorlunda dag.

Hej hej. Förlåt för lite sen uppdatering men jag har haft fullt upp både på och efter skolan. Vi hade ju den där dagen som vi skulle repa på idag så jag har inte haft några vanliga lektioner efter lunch utan vi började kl 13.00 och var klara just efter 16.00. Det var såklart jättekul att sjunga och Ullrik bjöd ju på fika så det var roligt, inte bara för fikat skull utan allt ;) Känner mig nervös inför imorgon för att vi både har prov i so, som är ett stort prov och sen har jag ju det där med uppträdandet och så. Det blir skönt att göra bort det imorgon.
Sen har jag städat och hållt på när jag kom hem så det ser rent och snyggt ut här nu :) Är helt slut och jag har fortfarande saker att göra som tex att plugga. Det är religions prov och det kommer typ vara hur många sidor som helst! Ja, så det är nog bäst för mig att börja med det ;p
pusspuss






hehe, det är så här jag känner mig typ :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0