Äntligen

Jaa! Äntligen har jag fått internet hos mamma också. :) Det hör inte ricktigt ihop med inlägget men tänkte att det var något att berätta. Har beställt massa kläder från H&M. Det brukar ju ta nån vecka eller så tror jag, men jag längtar redan! Inte för att jag kommer kunna ha dem försen våren/sommaren kommer men jag vill blicka framåt inom modet. Det känns så grått och trist, om inte annat urtjatat, att fortfarande kolla efter vinter mode i affärer. Man vill ju passa på att köpa våren/sommarens mode nu medans det inte är så många har det. Ni fattar nog vad jag menar. Har föresten också börjat läsa en super bra bok. =) Den heter "Djävulen bär prada". Den finns som film men som de flesta kanske redan vet så brukar böckerna ofta vara bättre än filmerna så jag rekomenderar att ni läser den fast ni har sett filmen. Det brukar vara en rätt så dålig ursäkt till varför man inte läser böcker tex att " Nä, jag har ju sett filmen" eller "nej, jag ska se filmen" Många tror att det hjälper men så fel man kan ha. Ta er tid till att läsa, okej visst kan det låta lite som om man kastar bort sin tid på en fånig text, men det kan vara värt det :) jag lovar.. pusspuss                    



                                     


                                      

Kommentarer
Postat av: hannanilsson

Fan vad bra du har börjat bli på att blogga nu hurru! :D

vi måste byta böcker sen, vill oxå läsa den där..:P höhö, älskdä!



Pussar och kramar

2009-02-04 @ 21:25:31
Postat av: Anonym

Tack så mycket :) jo klart vi ska!

2009-02-05 @ 19:51:36
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0