Det känns som om det kommer mycket nu...

Hej hej, kom nästan nyss hem från skolan efter en av de jobbigaste och längsta dagarna vi har på en vecka. Vi har nästan bara lektioner som räcker en timme och så har vi två no lektioner. Dessutom så blir jag jätte stressad när jag idag först kom på att vi har en massa prov och inlämningar till nästa vecka :s Därför tog jag hem svenska inlämningen och ska renskriva den nu så att det är bort gjort. Kommer få sitta uppe länge ikväll för jag har, som om det inte vore nog med allt nästa vecka, engelska prov och franska förhör inom loppet av de två dagarna som är kvar innan helgen. 

Igår på kvällen ringde dom från församlingshemmet om att dom hade gjort klart mitt shcema inför sångbedagogen och min tid är nu på fredag just efter skolan så jag har fullt upp plus att jag är förkyld. Sen kom jag också på att jag måste köpa en present till Hanna Levander innan helgen... nä det är väl bäst att jag börjar ta itu med det här så att jag kan slappna av snart.

BTW så fyller jag ju år måndagen på sportlovet så då ska jag bara tänka på mig sjäv och inget annat. Ska passa på att säga en gång till vad jag vill ha till dom som ska/vill köpa present till mig så att jag får det jag vill ha :p
pusspuss








Längtar tills på fredag... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0