En bra helg :)

Hej hej, förlåt för dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft tid att skriva! Ja, då ska man sammanfatta helgen då och den har sett ut på så sätt att i fredags så var vi hemma hos Elina och grattade Hanna L för hon har ju fyllt år. Vi hade bakat en kladdkaka och killarna hade gjort en tårta som var jättefin :)Sen ville vi inte se film så vi satte igång Singstar och sjöng. Vi hade såklart på massor med bra musik efter och alla var på G. Trevligt trevligt :) Sen på lördagen så for jag och mamma till Piteå för att vara på stan hela dagen och sen äta gott och vara hos Annelie i hennes nya och fina lägenhet. Jag hittade mycket fint men jag fick inte köpa allt för jag fyller ju år 2 mars så :) Jag hittade ett par super snygga jeans på Gina, två par skor på Eurosko, smycken på H&M. vi var och och åt lunch inne på Småstaden och det var gott, tog en grekisk sallad. Sen gick vi vidare och tittade i massa affärer och gud vad snyggt allt är! Jag älskar det! :) Men dessvärre ville inte mitt bankkort låta mig få allt. Är helt pank nu men mamma bjöd mig på jeansen och på ett skopar så jag behövde inte bet så mycket. Sen var vi och fikade på Waynes, jag tog en kladdkaka och en latte och mamma tog en morotskaka och te :) Sen for vi och hälsade på hos en kompis och då bjöd hon på mat som va jättegod, det var kyckling och sånt med jätte god sås och pasta till det. Min favorit ;p Efter det ringde Annelie och sa att vi kunde komma hem till henne för att dom hade flyttat klart :) En stund efter det så for vi på coop och köpte massa gott :) ja köpte en bNj glass den heter half baked, prova den :D Vi såg melodi festivalen och sen såg vi en film. Det var härligt att göra något annat då det inte händer så ofta att jag och mamma far någonstans själva. man har tid att reda ut saker och prata :)

Här kommer massa bilder. kan vara svårt att hänga med så därför får ni bildbeskriving :)
pusspuss







hannas fina tårta :) Visst har killarna varit duktiga?!




Kladdkakan som vi bakade :)



Hela gänget ;p



Jag och Minna/släkta ;)



Hehe jag och Amanda tokar oss :p



Singstar :)


BILDER FRÅN PITEÅ:



Hehe, på väg till Piteå
Solglasögon H&M



Min goda sallad :)



Kladdkaka och latte på Waynes. Det ser typ ut som om jag bara äter ;) fetto säger jag bara...


MINA INKÖPS BILDER KOMMER SEN :)






Kommentarer
Postat av: minna

väääälidgt snygg bild på jag och du ;)

2009-02-23 @ 11:35:27
URL: http://minnalindgren.blogg.se/
Postat av: elinaah

ofta hela gänget?, ja är it med ;/, du kunde ju ha varit snäll o skrivit att det var ja som tage korte ;p

2009-02-23 @ 15:59:04
URL: http://brunetteella.blogg.se/
Postat av: modeinlife

Haha jaa väldigt, not! Bara på du inte på jag :p

Förlåt Elina men såklart att jag inte glömde bort dej men jag vet ju att du var med och tog kort och jag tänkte inte på att man inte såg det så.. Sorry :)

2009-02-23 @ 18:25:24
URL: http://modeinlife.blogg.se/
Postat av: eh

heh ok ;b

2009-02-23 @ 21:15:38
URL: http://brunetteella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0