En riktigt skicklig kock ;)

Hej hej, jag har nyss gjort klart min middag. Det fick bli någon "röra" med makaroner och korv. Det var roligt att göra något anorlunda fast än man använde lätta ingredienser.
Ikväll klockan sju så ska vi som går på konfirmation få träffa några som kommer från Mariestad. De som kommer går också konfa så dom åker hit på läger typ. BLir roligt att träffa nya människor när det inte finns så många i Arvidsjaur haha :p
Skolan idag var inget utöver det vanliga utan det var lungt.. Igår laddade jag hem filmer så jag tror att jag ska se några av dem efter att vi har varit och träffat dom där från Mariestad. Skriver sen och berättar hur det var :)
pusspuss






Mäster kockens verk! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0