En vecka kvar!

Hej hej. Haft en bra dag? Min dag var bra då vi fick sluta tidigare för att vi inte hade någon mattelärare så det var skönt. Nu är det bara en vecka kvar tills jag lir femton :) Det känns bra och jag hoppas att jag får en moppe! men det är inte helt fel att få en kamera eller pengar och presentkort heller ;p vet fortfarande inte vad jag vill hitta på helgen fter. Hade ju tänkt att ha något skojj för dom närmaste men vi får se hur det blir med det... :) kändes jobbigt att behöva planera något men jag vill ju så det är ju upp till mig. Har inte gjortnågot spec idag utan jag har suttit framför datan och lyssnat på musik :) Ska ut och gå med Sigge nu så vi hörs!
pusspuss





min lille plutt<3





Kommentarer
Postat av: hannanilsson

nånting kul kmr du säkert på! :)<33

2009-02-24 @ 15:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0