Franska plugg...

Hej hej, jag ska alldeles strax börja plugga på franska glosorna som var väldigt lätta den här gången. :) tur det, annars brukar vi få ett papper varje vecka med typ sjuttoi glosor som vi ska lära oss på en vecka typ. Var hos tandläkaren idag för att jag har haft en inflamtion i tandköttet. Den här gången såg det fint ut och jag fick en gullig liten tandborste också ;) Är lite orolig eftersom att vi ska ha öppet hus snart ¨på skolan och jag ska upppträda istället för att ha vanliga lektioner. Vi har börjat öva serriöst nu så detkänns snart i magen.. Jag vet att det är ett tag kvar ändå men man ska ha fjärilar i magen ett tag innan, det är bra för nerverna sägs det. =) Tror faktiskt det stämmer. NU måste jag ta itu med franskan så. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback