God morgon :)

Hej hej! Vaknade kl åtta idag typ :/ inte så roligt men mamma väckte mig och frågade om jag ville följa med till stugan och köra skoter. Det är ju roligt och så men jag var verkligen inte på humör och jag var rätt så trött. Så idag är jag hemma själv hela dagen tom i natt. Eller inatt är jag ju inte helt själv men dom är ju inte här så ;p
Igår så var vi ju hos Hanna levander och såg Benjamin Button filmen. Den var bra men ganska seg. Vet inte om det var för att den var så lång men det hände som inte så mycket bara det att Brad Pitt blev snyggare ovh snyggare ;) Vi hade roligt och dunkade musik. Vi kunde typ inte koppla in singstar så då satt vi på vanlig musik. Jag och Amanda som ville sjunga :p   Efter filmen så deckade jag i soffan typ...  Men idag är jag på fötter. Just nu håller jag på att stöka lite titta i kataloger och tidningar, jag tar det bara lugnt. Jag och Amanda ska snart gå och fixa lite saker till senare ikväll men först ska jag klä på mig några ricktiga kläder, sitter bara i en stor T-shirt och trosor :p
pusspuss


Bilder från igår:



Minna på party humör :)



Amada och Agnes posar fint ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0