Hahah =D

Hej hej! Som sagt så var gårdagen inte så bra men det var deremot den här dagen förutom att jag är mer förkyld då men man får se det possetiva i det hela också. Först trodde jag att den här dagen skulle bli värre men då kom jag på att det var tisdag och eftersom att tisdagar är en av mina favoritdagar (av skoldagarna iallaf.) så lättades stämningen upp. Det var väl som vanligt men på eftermiddagen så blev alla jätte glada och trevliga.
Vi slutade tidigt idag och jag, Amanda, Elina och Minna skulle få stjuts av mamma hem från skolan men mamma var på konsum och handlade så jag gick bara in och hämtade nyckeln till bilen så att vi kunde sätta oss där medans vi väntade. Sen när jag hade låst upp bilen så satte sig jag och A i framsätet. Jag satt på förarsätet och A bredvid och sen så skulle jag starta bilen men då hade mamma i en växel så bilen for ju framåt! Hahah ja ni. Mitt hjärta slog typ 300 slag i sekunden för jag trodde ju att bilen inte skulle stanna men så stängde jag av bilen och då slutade den att rulla som tur var. Undrar om jag kommer att få ta körkort hehe =p
Just nu sitter jag och fikar lite o´boy och kaka. :) Det smakar väldigt bra.. Jag måste försöka få i mig något för jag har bara ätit en apelsin och några chickenbits idag typ. Brukar inte vara så sugen på mat när jag är förkyld men man måste ju äta så jag ska försöka.
pusspuss










O´boy och en biskvi
(vet ej hur det stavas)

Kommentarer
Postat av: amanda

haha så bra med bilen ;)

2009-02-17 @ 17:52:10
Postat av: eliiiinah

haha, satan vad kul he var!

2009-02-17 @ 20:58:47
URL: http://brunetteella.blogg.se/
Postat av: modeinlife

hahah jodå det var det XD

2009-02-17 @ 21:14:10
URL: http://modeinlfe.blogg.se/
Postat av: FRIDA AAAA!

HAHA xD GÅ IN PÅ MSN NU !

2009-02-26 @ 18:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0