Hej igen.

Ja. Då har man varit utan internet i en vecka nu och det känns bra att kunna skriva igen. =) Det ha ju hänt lite under veckan men jag ska bara skriva om det som hänt under helgen. Det är mycket som jag gärna skulle vilja skriva om på bloggen men jag kommer inte orka det så det blir en liten sammanfattning istället.

I fredags så gick Twilight på bio i Arvidsjaur så jag, Elina, Amanda, Agnes, Hanna L och Minna gick på den. Minna hade sett den i Skellefteå tidigare och då berättade hon om den lite och vi brydde oss inte så mycket och tyckte att hon överdrev det hela men efter att jag sett den måste jag verkligen säga förlåt till henne. Den var ju bland de bästa filmer som jag sett! Så klart jag börja lipa. :p I allafall så efter boin så for jag, Agnes, Minna, Amanda och Hanna L till Hanna för att ha "efterfest" (haha) men det blev lite segt eftersom att man är ganska trött efter att ha sett bio i typ två timmar. Alla började fara vid tolv. Det fins ännu en förklaring till att vi gick så tidigt, Jag och Agnes skulle fara till Skellefteå på morgonen för att shoppa lite. Jag försov mig typ, jag skulle åka med Agnes föräldrar, och Agnes då, vid halv tio men ingen väckte mig så jag sov till nio och sen gick allt jättesnabbt! Jag var klar typ fem över och då skulle jag bara fika och sen var jag klar att åka. :) Efter en och en halv timmas bilfärd var vi redo att gå på stan. Vi gick lite här och var. Det som jag skulle köpa var skor och en mössa. Gissa vad jag inte köpte, skor.. Det som jag var i mest behov av. Typiskt mig. =p men jag hittade lite annat men eftersom jag ska beställa kläder så försökte jag att inte köpa så mycket ändå. Vi skulle fara hem ca kl två, men det blev inte ricktigt så. Agnes brorsa spelade hockey och skadade axeln så vi blev kvar lite längre än väntat...
 

                                                

                                            
                                                                                                H&M- 149:- 







veromoda- 50:- (på rea)



                                           
                                                                                                

Det kommer kanske bilder på det andra jag köpte sen men jag hittar inte sladden till kameran så jag kan inte ladda in bilder :p

pusspuss

Kommentarer
Postat av: minna

du är förlåten ;)

2009-02-02 @ 20:35:11
URL: http://minnalindgren.blogg.se/
Postat av: minna

inte kan jag väl vara sur på släkta ;)

2009-02-02 @ 21:16:16
URL: http://minnalindgren.blogg.se/
Postat av: modeinlife

haha tur det ;)

2009-02-03 @ 16:23:44
URL: http://modeinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0