Hit och dit

Ja, nu måste jag bara packa lite men sen far jag till mamma. Jag tror att jag ska lägga mig i badet med en ansikts mask-proactive masken ni vet. =) igentligen så ska man ju använda den minst två ggr i veckan men det är lite svårt att få tid för allt, skolan tar i stort sett upp 2/3 av min tid.. Men nu är det helg och man får tid till både det ena och det andra! Trivsel mötet gick föressten jättebra, till en början ialf. Det blev världens tjafs om en soff jävl. Vissa ville ha kvar soffan och vissa ville inte, jag var en av dem som inte ville ha kvar den. Det blev typ debatt om soffan skulle man väl kunna säga. Men ni kan ju gissa vem som van, jo precis! Jag, Amanda, Hanna, och Patrik. Det blev fyra mot fyra men då bestämde lrarna att soffan skulle flyttas ut. En av personerna som ville ha kvar soffan fick typ pms eler nåt! Personen började säga typ "inse att ni är överkörda" och då sa jag " Jaha; men vem fn har bil då?" haha kanske inte så uttänkt men jag blev så arg.. Näj men jag ska ta och lugna ner mig lite nu, blir argså fort jag tänker på allt. :)Jag ska gå och packa nu innan klockan blir för mycket. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback