Jag som inte trodde att det var så viktigt

Hej hej, NU har jag mycket roligt att berätta! Som jag sa igår så var jag på konfa "möte" på församlings hemmet och där var ju dom som var på läger här från Mariestad eller nåt sånt. Vi började med att samlas, fika och prata lite men sen ville alla ledare att vi skulle leka småbarns lekar som pokerfejs, hela havet stormar,  bingo mm. Det var inte något att jubla över direkt... Sen efter typ en och en halv timmes lekande så skulle alla gå till kyrkan för att sjunga sånger och dricka vin (hehe) nej men dom delade ut nattvards bröd/vin som vi fick ta. Efter det så skulle alla hem! Jag menar hallå, vi fick aldrig chans att lära känna dem ju! Jag kan säga att det här får mig att bestämma mig nästan helt, Jag ska sluta.. Jag kan fara till jäkkvik på läger själv om jag så gärna vill dit. Det var ungefär det som hände igår i kort sammanfattning.. Mycket roligare än så blev det inte.
Idag däremot så  fick jag syn på H&M paketet som låg så fint på golvet i hallen när jag kom hem efter skolan! Gissa hur glad jag blev efter en rätt lugn skoldag att få "presenter" när jag kommer hem. Dessvärre kom inte allt som jag beställt men ungefär halva. Jag ska ha allt men jag måste byta BH:n till en storlek större.

Apropå BH:ar så var jag på en BH kurs idag. Eller det var ingen kurs heller men något liknande. Man fick veta vad man gör för fel när man provar dem. Man kanske inte tror att det spelar så stor roll men det är sånna små tips som kan göra för att verkligen se om dom passar just dig. Tex. så ska banden inte ligga på muskeln utan just brevid den lilla knöl som man känner när man drar efter axeln, när man provar BH:n så finns det fel man alltid gör, om man provar 70B och man behöver gå ner till 65 runt om så tar man ju såklart 65B eftersom att det inte var kupan som behövdes ändra på men grejen är den att kupan följer alltid storleken runt om så då ska man egentligen ta 65A  för att kupan ska bli densamma. Det kan låta lite krångligt men om man tänker efter är det ju rätt logiskt! Ett annat tips dom hade var att när man provar BH:n ska man skaka på överkroppen och samtidigt luta sig fram för att brösten ska lägga sig rätt. Haha nej men gud hur det här börjar låta ;p
Ni fattar kanske var jag vill komma. Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, Har HK prov imorgon.
Wish me good luck! Pusspuss


PS! Hon som höll i kursen sålde sina underklädre från www.pxc.se Det kan se lite tantigt ut men jag lovar att BH:arna var jätte sköna och dom satt jätte bra också :)



                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0