För mycket av det goda, not!

Nu är det bara några drygt en vecka kvar tills jag fyller 15! Jag håller på att planera vad jag vill göra. Jag vet ju redan vilka som kommer så jag måste bara fixa det vi ska göra. Vill göra något lite speciellt för jag fyller ju ändå 15 så det tycker jag att jag är värd :p

Vi har börjat repa helt seriöst nu på skolan inför uppträdanderna som vi ska göra med bandet. Vi kom fram till att vi skulle spela upp i matsalen på fredag nästa vecka och på öppet hus i mars så vi övar för fullt. Sen har min hals blivit bättre så det ska nog gå bra hos sångpedagogen imorgon, får jag hoppas.
Från en sak till en annan, kanske inte har berättat det här men jag kommer att vara i Piteå nu på lördag och sova där hos Annelie i hennes lägenhet, det betyder att vi kan gå på stan i stort sett hela dagen och gå "hem" när vi vill =) Skönt! Nä men nu ska jag läsa igenom engelskan, har ju prov imorgon, sen ska jag läsa lite chic som jag nästan aldrig läser annars och kanske ta lite glass- carte d´or dulce de leche. Den är jättegod och då menar jag jätte! ;)
pusspuss







Smarrig glas =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0