Från min H&M beställning

Hej hej. Inte med en munter betoning tack :p jag är nämligen hemma från skolan idag. Jag har mått illa hela natten och har nästan inte fått sova så jag har varit hemma för att vila upp mig så att jag kan komma tillbaka pigg imorgon om det inte håller i sig. Jaja, tillbaka till varför jag egentligen skulle skriva detta inlägg :) Jag har nyligt beställt kläder från H&M som borde komma nästa vecka om jag inte har fel.. Jag kanske inte kom ihåg exakt vad jag beställde men ungefär iallafall.
Det kommer ganska mycket färg till våren så det är bara bra om det ser färg glatt ut på plaggen. Sommarens mode liknar förra sommarens mode ganska mycket så det är bara att ta fram de "gamla" sommar kläderna men att man kanske piffar upp dem lite med mycke accessoarer och viola! Plagget blir som nytt :)
Just nu kommer det att se lite smyckes löst ut men detta bara för att jag inte orkade beställa smycken och sånt eftersom det kan jag ju köpa själv.







Jag beställde ganska mycket som var neutralt eftersom den mesta av färgen ska sitta i accessoarerna :)




Som sagt mycket färg. Vad gäller smink och sånt så ska man satsa på ljusa toner det gör ingenting om det går mot apricos eller rosa. På blushern ska man inte ta för graftiga bruna toner.

TIPS!Prova att nypa dig själv i kinden och så väntar du ett tag tills det har kommit upp en röd/rosa ton där du nöp, gå efter den tonen när du väljer din blusher för naturligast resultat =)






Självklart vill man känna sig fin under också. I sommar kommer nästan hela min garderob bestå av rosa lite här och var. Det är ju trots allt en sommar färg!




Det här var bara lite övrigt som jag ska köpa sen. Som ni ser så måste jag ha lite hjälp. Jag vet inte om jag ska köpa den där väskan?! komentera gärna =p


Kommentarer
Postat av: hannanilsson

Krya på dig vännen!

Man ska vara försiktig med vad man önskar sig.. :P höhö

Lova att du är frisk till på torsdag hurru! ;)

Älskar dej! <3

2009-02-09 @ 17:13:00
Postat av: modeinlife

Tack! JO jag känner också att man ska vara försiktig :p Fast det var aldrig meningen att jag skulle bli sjuk på riktigt... :/ Jag tror nog att jag ska vara bra tills då :) Det måste jag vara.

2009-02-09 @ 20:52:31
URL: http://modeinlife.blogg.se/
Postat av: louise

jo, köp väskan! riktigt fager var den ju ;) hihi!

2009-02-15 @ 19:11:18
URL: http://www.louiseboman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0