Lördag

Som sagt så blev det en lång fredags kväll igår och det började med att jag var på middag i avaviken.
Det var jätte gott och trevligt =).
Sen åkte jag till HannaL för att vara med Brudarna, Kalle och Markus.
Vi hade kul som vanligt men sen skulle Hanna och Amanda fara så jag och Agnes följde med Markus och Kalle hem till Markus för klockan var inte ens nära läggdags :p
Vi skulle se nån film som hette "blond and blonder".
Den var väl ingen film jag skulle rekomendera så vi gick ner i Markus rum för att spela GH. Jag var, som jag sa igår, inte så bra. Agnes dermot var jätte duktig.
Efter en stunds spelande kollade vi i fotoalbum från då Markus var liten. Jag och Agnes fick oss ett gott skratt hehe!

Idag händer inte så mycket försen i kväll då jag ska vara med brudarna. Om jag får igång kameran så kommer det bilder.
Pusspuss





                                        
Dagens outfitt: Tröja H&M, Väst H&M, Leggins Ginatricot, Klocka Ur&Penn

Kommentarer
Postat av: agnes

Jag ägde på GH! :P

2009-02-07 @ 18:23:20
URL: http://agnesmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0