Mitt lilla gull är hemma!

Hej hej! Ja så har ännu en skoldag gått och helgen och sportlovet närmar sig :) Provet idag var jätte lätt och jag blir förvånad om jag inte spikar det ;p haha låter ganska själv säker men det var ju bara ett G prov så. Imorgon blir det chill på skolan då jag bara har vanliga lektioner tills efter lunch. Då ska vi nämligen träna träna och åter träna på våra framträdanden i matsalen. Det ska bli roligt och Ullrik har lovat att han ska baka en kladdkaka till oss som tränar. Det blir träning från kl 13.00 till 16.00! Men det behövs och det är ju roligt att sjunga så jag gråter verkligen inte snarare tvärt om.
Sen kom ju min sötis hem idag efter att hon varit hos Malins mamma ca en vecka. Hon var där för att när hon var i löpen så vart Sigge helt galen och kåt, hehe jag skojjar inte han blev det ;) Så dom lyckades få av hennes blöja, som hon hade för att hon inte skulle bloda ner överallt, som tillslut resulterade i att dom parade sig :s Får väl se om det blir några valpar men vi sk atill vetrinären och se. Så nu är hon hemma så jag ska passa på att mysa med henne ett tag.







Fina lilla Trixa <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0