Nu närmar det sig!

Hej hej. Ja nu är det inte länge kver innan jag åker iväg mot Skellefteå. Vi åker alldeles strax så jag sitter just nu bara och väntar. Har ingen anaing om vad jag ska ha på mig men eftersom vi ska in till stan innan så kanske jag hinner hitta något fint där. =) Först ska vi sova en natt i jörn där det inte finns något internet så jag kanske kommer vara lite sen med upptraderingen under helgen. jag kommer skriva om hur det var och vad vi gjorde före och efter samt allt annat som händer under helgen på söndag kväll. Ska ringa pappa alldeles strax för att säga att jag är klar så attvi kan åka. men då hörs vi på söndag om jag inte får tag ¨på en dator innan det.
Förresten så måste jag bara säga att ni får ursäkta mitt förra inlägg om det var svårt att förstå men det var så krångligt att förklara, förlåt!
pusspuss









PS. hinner inte ta någon outfit bild idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0