På bio..

Hej hej, jag kom nästan nyss hem från att ha varit på bio :) Jag gick dit med HannaN. Vi såg "Wildchild". Den var väl bra fast det är ingen film som jag skulle gå för att se igen som med "Twilight" men den funkade, tur att inte alla har samma smak vad gäller filmer :)
Jag kan ju berätta att jag har försökt att ändra designen på min blogg men det gick inte så bra. Fick ändra tillbak allt... Jag ska försöka fixa någon som kan det där med bloggar. :p Någon som har tips och vill dela med sig? Det skulle uppskattas. Nu ska jag gå och använda proactive solution  som måste användas två ggr om dagen för bästa effekt. Det är inte helt lätt att använda men man för hålla ut och tänka på allt det possetiva som det medför. :)
pusspuss





hehe, mina välstekta plättar/pankakor som jag åt till middag. 



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

var den bra den se bra ut <3 :)

2009-02-11 @ 18:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0