Bra humör

Hej hej. Idag har jag varit på riktigt bra humör =) Det kan bero på att jag så gott som skrattade mig till skolan i morse.
Det började med att jag och Hanna skulle gå till skolan, jag skulle först bara släppa ut hundarna innan vi gick. Det gick inte så bra att få in hundarna sen eftersom att dom på morgonen är ganska busiga :) Vi trodde att vi inte skulle hinna innan kl var tjugo över, men då såg vi att en av våra cyklar var olåsta. När vi började cykla så gick det ganska trögt och cykeln rullade inte i nerförsbackarna. Då såg vi att bakdäcket var helt punkterat! Oj oj...
Hela däcket var typ sönder. Vi la cykeln på någons tomt efersom att vi aldrig skulle hinna att ta tillbaka den vid det tillfället.
När klockan var ca 17 över var vi på skolgården så vi hann men bara med ungefär två minuter till godo. :D



                                         
                            Min sötnos =) 


                                         
                                        

        mina två sötnosar =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback